20. oktober 2009

Tusen takk!

Da er det tid for å si TUSEN TAKK for nok en flott helg i Ski! Takk til hver og en av dere som har vært med på å gjøre helgen til det den ble. Det er jo bare en fryd å arrangere treff når stemningen er så knakende bra!

* * *

Vi har faktisk allerede nå funnet datoer for neste treff - og åpnet opp for påmelding:
12.-14. mars 2010
(med et ørlite forbehold m.t.p. leie av lokalene)

Pris: 600,-
(Det er mulig å få bli med på treffet til den nette sum av 500,- hvis du er en av de 10 første som melder deg som riggehjelp. Vi trenger hjelp til å bære bord/stoler i forkant og etterkant av treffet. Det tar en god halvtime. Ring Minne-hjørnet for mer info om dette.)

* * *

Så - til vinnerne av konkurransene våre. Her ser du bidragene:

1. plass Scrapping:
Angela Røed

2. plass Scrapping:
Heidi Svahn

3. plass Scrapping:
Ann Karin Krøtø


1. plass Kort:
Marit Bunte
2. plass Kort:
Else Irene Meling
3. plass Kort:
Janniche Drivdal Eriksen

7 kommentarer:

  1. Hallo
    Jeg ønsker å melde meg på treffet 12-14.mars 2010.
    Mvh
    AnneHP

    SvarSlett
  2. Tusen takk for nok et fantastisk treff!!!! Så utrolig hyggelig å treffe både gamle og nye bekjentskaper! Gleder meg masse til neste gang!!!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for et supert arrangement. Jeg koste meg HELE tiden!!

    SvarSlett
  4. ...hrmf....jeg syns dere skal slutte å lage sånne fantastisk morsomme treff, med herlige sprudlende scrappejenter, og supre kurstilbud - man får jo ikke til å gå å legge seg i frykt av å gå glipp av noe moro...

    *Bill.merke: trøtt, gretten nordlenning*

    ;o)

    PS! Jeg GLEDER meg til i mars *wooohooo*

    SvarSlett
  5. Tusen takk for et suuuuupert treff - gleder meg masse til neste gang! :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer til alle vinnerne!! Tror jeg også må få det til i mars! Må bare dobbeltsjekke med sambo! :)
    (http://scrappegal.no)

    SvarSlett
  7. Tusen takk for nok et supert scrappetreff med supre scrappejenter!
    Flotte kurs og mange morsomme aktiviteter;)
    Eneste problemet er søvnen ja, har slitt litt utover i uka;)
    Har allerede meldt meg på marstreffet - og gleder meg!

    SvarSlett

Vi setter pris på tilbakemeldinger både om treffet og bloggen vår!