16. oktober 2011

TUSEN TAKK ALLE SAMMEN!

Det er virkelig moro å stelle i stand treff til så mange entusiastiske scrappe- og stempeldamer! Tusen takk til alle sammen for ei veldig hyggelig helg!
Som nevnt på treffet har vi denne gangen hatt deltaker-rekord, og vi har hatt tilreisende fra hele landet, både debutanter og "gamle travere".
Det er selvsagt veldig moro!

Tida går så altfor fort - som alltid, men vi har jo sett av utstillingene, kursdeltakelsen og produksjonen rundt bordene ellers,
at timene på Drømtorp er vel anvendt.

Vi håper at alle sitter igjen med inspirasjon til videre prosjekter, gode tips og ideer som må prøves, kanskje noe nytt blant scrappe-sakene - og ikke minst den gode følelsen av å ha vært del av et godt, sosialt fellesskap etter denne helgen.

Vi er takknemlige for at dere velger å tilbringe helga sammen med oss,
og vi setter pris på at forhåndspåmeldingen til neste års to treff allerede er igang!

Ønsker du plass vårens Ski-treff neste år, sender du påmelding til oktobertreff@gmail.com eller ringer Minne-hjørnet på tlf. 64889450.
Vårtreffet arrangeres 16.-18.mars 2012.

Vi ønsker å rette en spesiell takk til alle kursholdere
og dere som har hatt demoer for oss denne helga!

En spesiell takk går også til dere som har bidratt med deilige kaker,
til dere som har vært på å bære bord og stoler både fredag og søndag,
til dere som har hatt kjøkkentjeneste,
og til dere som har tatt i et tak der det har vært behov for det underveis.
Uten hjelp fra dere deltakere, hadde det ikke latt seg gjøre å arrangere Ski-treffet.

Vi ses igjen i mars - og vi ser allerede fram til det!

Hilsen jentene hos Minne-hjørnet

6 kommentarer:

  1. 1000, 1000 takk for en fantastisk helg.
    Er veldig sliten og trøtt, men hvem bryr seg? Ikke jeg iallefall.

    Stor klem til dere :o)

    SvarSlett
  2. Skulle nesten tro det er vi deltagere som får æren for dette, men nei... Takk til dere som styrer i kulissene. Jeg kommenterte dette til Hilde. Jeg så hvor mye dere jobbet innimellom, så jeg henger meg på min gode venne Gro....Tusen takk til DERE! Fantastiske jenter fra Minne-Hjørnet:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for et kjempekoselig og ikke minst utrolig inspirerende treff! Det var mitt første, og jeg gleder meg alt til det neste! Takk også for flotte og lærerike kurs :) Klem fra Heidi :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for nok et herlig treff! Dere er noe fantastisk flotte arrangører! Har vært med fra første treff, og alt er så velorganisert og bra! Lokalene er kjempefine, god mat og nydelige kaker, velfylt butikk, alltid flotte kurs, spennende utfordringer, masse flotte premier og selskap av masse herlige, positive damer! Kan en ønske seg mer??
    Jeg er allerede klar for vårens vakreste eventyr!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  5. Kan bare skrive under på alle tidligere kommentarer, tusen takk for en flott helg ! Jeg slo min egen rekord i går (= i morges), med å være sistemann i seng - utpå morgenkvisten :-) Sier som den søte oransje teletubbien; gleder meg allerede til neste treff !

    SvarSlett
  6. Dette var mitt første treff og jeg er bare såååå fornøyd!!!:-)) Alt var bare helt supert. Minnehjørnet med et stort og godt utvalg av det en måtte trenge, god mat, flotte utfordringer og kurs, og bare blide og hyggelige damer over alt:-))
    Tusen takk for alt arbeidet dere legger ned for at så mange av oss kan komme til Ski, og ha en fantastisk helg blant likesinnede!!!
    Det var mitt første Ski-treff, og jeg var både trøtt og sliten da jeg var hjemme hos meg selv igjen mandag morgen, men det var så vel verdt det!! Jeg er tilbake neste år og gleder meg alt veldig:-))
    Klem fra Astrid:-)

    SvarSlett

Vi setter pris på tilbakemeldinger både om treffet og bloggen vår!