9. oktober 2013

Ett mønsterark - 4 julekort, informasjon fra Åshild:

Til dere som skulle finne på å bli med på "Ett mønsterark - 4 julekort"-kurset mitt:

Jeg kommer susende med fly nedover og det er litt begrenset hvor mye jeg kan ta med meg av utstyr...
Så hvis du syns det er kjedelig å måtte vente på tur på utstyret vi skal bruke,
kan du gjerne ta med deg det du har av følgende:
- basic utstyr (skjærebrett, saks, lim, tape, blekk til sverting av kanter, sort stempelpute, akrylkloss, limputer)  Dette må ALLE ta med!
- Dies: stjerne, swirl/snøkrystall (Spellbinders 2013 Snowflake Pendant) 
- utstansermaskin (Cuttlebug o.l)
- Pregeplate med prikker
- Punch: 1 inch, 1 ¼ inch scallop,”barten”, 2 kantpuncher
- stiftemaskin
- Crop-A-Dile eller hulltang
- de nye runde julestemplene til Norsk Stempelblad

Gleder meg veldig til å reise nedover
- både for å holde kurs og for å kose meg sammen med dere -Hiiihaaa!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter pris på tilbakemeldinger både om treffet og bloggen vår!